返到公司,我地個邊唔洗加野,就多左我地出來!
我就去左加燕窩。
突然明哥問:有邊個想坐機!?
真係呆左!無出聲囉!![]()
明哥就叫左佩佩坐,真係好彩![]()
今日同阿成加燕窩,係咁吹水!
有人問點解可以同佢咁好傾,佢咁鐘意吹水唔抹嘴。
工作係一件苦悶既事,而且佢又唔討我厭,吹下水者!
岩傾咪傾多兩句囉![]()
我帶左我只寵物返去,【小強】
佢地既反應實在太令我滿意啦!![]()
四點幾俾人捉左去坐機撲粉,悶到噁
之前都覺得明哥幾好人,但今日真係覺得佢好肯煩!
勁衰!
我真係無咩睇人既眼光,往往開頭覺得個個人好好既時間!
到最後都係大跌眼鏡的人!![]()

