返到公司,我地個邊唔洗加野,就多左我地出來!

我就去左加燕窩。

突然明哥問:有邊個想坐機!?

真係呆左!無出聲囉!汗

明哥就叫左佩佩坐,真係好彩あせる

今日同阿成加燕窩,係咁吹水!

有人問點解可以同佢咁好傾,佢咁鐘意吹水唔抹嘴。

工作係一件苦悶既事,而且佢又唔討我厭,吹下水者!

岩傾咪傾多兩句囉ビックリマーク

我帶左我只寵物返去,【小強】

佢地既反應實在太令我滿意啦!キャハハ

四點幾俾人捉左去坐機撲粉,悶到噁ううっ...

之前都覺得明哥幾好人,但今日真係覺得佢好肯煩!ムムム

勁衰!ムカムカ

我真係無咩睇人既眼光,往往開頭覺得個個人好好既時間!

到最後都係大跌眼鏡的人!ガクリ


今日放假呀!ニコニコ

第一日返工到現在都好累,同大家熟了!

相處得好開心,工作辛苦但開心音譜

一個月既時間過得真快,第一日時間係度諗點崖落去呀!?

時間呀!在你不知不覺既時候流走了。

好多同事都會在八月頭或八月中走,好唔捨得呀泣

他們都是學生,當然想在開學前留一點時間玩樂、玩樂。

青春真好呀!ラブ


雖然今日放假,我都好忙架!

5點左右出門同個FD去醫院探病,講出來好似電視劇D劇情,但係真的!

佢出車禍,俾車撞出2米前,好誇張!

但同佢講電話又好似無咩事,無事就得拉!

身體健康才是王道!快快好起來吧!リラックマ

今日加左幾多包燕窩真係唔知道啦,只係知道好累(;´Д`)ノ

點解個個都話我好man架ビックリマーク咁樣我點樣扮【油】弱呀叫び

雖然我係一個工作狂,但都需要人保護架(≡^∇^≡)

拉登又激怒我むかっ

其他我係自已個邊收幾點,咁發發企左係我個度。

咁我就問佢,收幾點!?但俾拉登聽到就搭嗲あせる

拉登:都話收搭九囉!

我:又唔係問你!

拉登:人地收幾點關你鬼事咩!

真係超無奈囉!有D嬲囉!ドンッ

加野既時候經過都當佢透明!我最叻係咩,就係無視他人!

之後佢就開口同我講野,叫我坐機ビックリマーク

我又唔係唔做野走去八瓜,如果係開玩笑既話我真係唔知邊一點好笑囉!

死啦!我好似又做錯野!

做左25仔!係公廠本來就唔可以影相!

但我無意中見到發發係度影,咁我就問明哥,咩尼度可以影相既咩!?

明哥話:梗係唔得啦!邊個係度影!?

我:發發呀!

但個時明哥無返應我,我以為佢聽唔到嫁!

如果真係我搞到發發俾人鬧既話,我會好內久。叫び

Sorry....Sorry......Sorry.....Sorryガクリ


今日又刻意去換水,佢真係好好人架!

佢又幫我倒水啊!又高喎!我鐘意呀!キャハハ

妄想症又發作啦!ラブ