差少少就訓過左!好彩炸![]()
唔想太趕,就遲左一班車![]()
輕鬆度過一天![]()
雖然俾拉登話:唔做野會死咩!
做太多都俾人話,真係第一次![]()
收工個時,收到屏屏既短訊![]()
話會同經理講【唔做拉】![]()
part time 一句【我唔撈啦!】,洗死呀![]()
full time係有福利,咁又點者!
尼個就係full time同part time既分別![]()
無錯,返工係為左錢,但更重要的是【開心】![]()
如果工作得唔開心,無歸屬感,有邊個做得長!![]()
都係個句啦,做得唔開心,無謂留係度,睇人面色做人啦!
屏屏過來同我一齊做大班啦!![]()
為左爭取時間,又用左九方打字![]()
琴日仲唔想返工,但今日咁就過左啦![]()
朝早返到就去左發哥個度,其實都唔係咁想,只係唔知有咩做
之後佢話唔洗啦!我可以出返來,個刻真係勁開心
明哥就叫我好開下燕窩,超輕鬆既一天
其他係度開下野,但D時間過得比想像中快![]()
我係一個自由人,佢地做咩就做咩,無固定位,爽![]()
