尼個星期今日係收得最早啦ビックリマーク

早左半個鐘,半個鐘已經好多啦ううっ...

朝早真係十萬個唔願意起身囉!勁累、勁眼訓ドクロ

返到公司又去左發哥個邊,媽的ムカムカ

真係好唔鐘意個度,時間過得又慢,又無聊!

小圈了溶入唔到呀ムンクの叫び

全日都無講過野,這是我的問題嗎!?

其實我唔係一個難相處既人,唔了解我既以為會黑面或什麼ビックリマーク

只不過係無話題咪唔出聲囉!

唔想做一個刻意去溶入人群中既人,想說什麼就說吧!むっ

孤獨活在自已既世界中.....................あせる

我係一個急性人,難得收早D,就梗係想做完清潔就返屋企啦ビックリマーク

真係好唔明D人,點解可以張D野抹完又抹。

已經全日時間係公司,唔通仲要留埋夜咩ガーン

我做完我既份內事,我就【積閃】ププッ・・・

屏屏你幾時辭工過來呀!我好孤獨呀!悔し泣き