尼個星期今日係收得最早啦![]()
早左半個鐘,半個鐘已經好多啦![]()
朝早真係十萬個唔願意起身囉!勁累、勁眼訓![]()
返到公司又去左發哥個邊,媽的
真係好唔鐘意個度,時間過得又慢,又無聊!
小圈了溶入唔到呀
全日都無講過野,這是我的問題嗎![]()
其實我唔係一個難相處既人,唔了解我既以為會黑面或什麼![]()
只不過係無話題咪唔出聲囉!
唔想做一個刻意去溶入人群中既人,想說什麼就說吧!
孤獨活在自已既世界中.....................![]()
我係一個急性人,難得收早D,就梗係想做完清潔就返屋企啦![]()
真係好唔明D人,點解可以張D野抹完又抹。
已經全日時間係公司,唔通仲要留埋夜咩![]()
我做完我既份內事,我就【積閃】
屏屏你幾時辭工過來呀!我好孤獨呀!![]()
