收左工去左九龍灣,買左十块面膜,足夠用三個月既雙眼皮貼![]()
返尼份工無足夠時間周圍行,正所謂時間就是金錢![]()
今日工作流程就係洗野、洗野,做打雜,出左好多汗
搭地鐡時,見到D人既衰樣,真係好驚係自己既汗味![]()
心諗::::應該唔會既,我都無體臭既,一定唔會係我
好累丫![]()
收左工去左九龍灣,買左十块面膜,足夠用三個月既雙眼皮貼![]()
返尼份工無足夠時間周圍行,正所謂時間就是金錢![]()
今日工作流程就係洗野、洗野,做打雜,出左好多汗
搭地鐡時,見到D人既衰樣,真係好驚係自己既汗味![]()
心諗::::應該唔會既,我都無體臭既,一定唔會係我
好累丫![]()
朝早D時間過得真係快![]()
加下野、洗下野咁就到食飯時間拉![]()
不過去食飯個時,我竟然【仆街】囉![]()
勁樣衰,好彩既係大多數人都去左食飯![]()
糗大了![]()
下午都係得閒加下紅豆,超得閒,周圍同人傾下計![]()
臨收工時,拉登叫我收埋D野。
我就應左佢:ok la![]()
之後有條友勁大聲講:阿燕,收皮![]()
原來我誤會左拉登既意思,但都唔需要你咁大聲講囉![]()
個刻真係有D想喊,好委屈丫![]()
點解要俾一個連十句說話都講唔上既人,咁來開玩笑尼ヽ(`Д´)ノ
其實我唔係表面上既咁堅強,都唔係表面上可以亂開玩笑既人![]()
玩笑這個玩意,唔係個個都可以囉![]()
衰人、衰人、衰人
【全開女孩】....小亮好可愛![]()
拖住部又重又舊既電腦落觀塘都幾吃力架![]()
好彩屏屏今日倍我拎部電腦去整炸![]()
唉......部電腦真係好殘好舊,拎出來整都有D樣衰
不過我何嘗唔想換電腦尼
都要有錢先得架![]()
算拉!!!!依家部電腦用到,我都唔想搞咁多野拉![]()
我會用到佢光榮退休的
無錢唔諗拉![]()
整完電腦,返到屋企係咁食野,好似前世未食過野咁![]()
我係咪真係咁多壓力丫![]()
今日終於有時間睇我D劇集拉![]()
楽しい![]()
p。s:放左一日假,好唔想返工丫!!!!!![]()