第十九日!!!琴日聽到阿容會放假,所以又突登遲一班車啦 我唔想拍粉呀!! 今日全日都係度篤紅豆,又可以同大家傾下計。 好開心地過左一日 收左工就去旺角,本來陪屏屏換衫的 因為我遲到,只可以同佢食個飯就回家啦 無辦法啦!第二日要返工,都係個句啦! 我D時間好寶貴的
我就是白羊我就是白羊,我洒脱 我就是白羊,我单纯 我就是白羊,我活力 我就是白羊,我热情 我就是白羊,我爽快 我就是白羊,我慷慨 我就是白羊,我不记恨 我就是白羊,我爱冒险 我就是白羊,我没耐性 我就是白羊,我直性 我就是白羊,我孩子气。 我是白羊,我骄傲!