三男の彼女と三男と、夫と私とでランチをしました。

彼女が夫とも話したいと言うことだったので。

二子玉川のbillsを昨日予約して行きました。

まずは彼女の家に迎えに行き、そこから二子玉川へ。

車の中で、お菓子をいただき、私からUS出張土産のドジャーズのクマのぬいぐるみを渡しました。

着いたら少しだけ時間があったので、フライングタイガーを物色。

billsではパンケーキを含むおいしい料理を食べながら、話が弾みました。

楽しかったです。

変わってるところもある彼女だけど、我が家も変わってる人が多いので、違和感ない感じ。

彼女は大学の合否が来週にはわかるとのこと、でもその結果にかかわらず、事業をすでに始めており、会社を設立するんだそう。

頑張ってほしいですね。



My youngest son, his girlfriend, my husband, and I had lunch today.

It was because she wanted to talk with my husband as well.

I reserved “bills” at Futakotamagawa yesterday. We went to her house first, picked up her, and went there.

In the car, she gave us sweets and I handed Dodgers’ teddy bear which I bought in the US last week.

When we got there, we could afford to see goods at Flying Tiger before the reserved time.

We talked a lot eating delicious dishes including famous pancakes.

It was a great time.

Her personality is unique but it is not so different from some of our family.

Her result of application for the university will be open but she will build her company based on starting her own business any result will come to her.

I am proud of her passion.