USに出張に行ってました。

かなりハードスケジュールで私にはきつかったですが、有意義でした。

社内のカンファレンスの内容もよかったし、ネットワーキングもこれまで以上に深くできました。

地道な英語の努力も実り始めています。

さらに精進しよう。

まずは疲れをリセットしないと。



I went on a business trip to the US for a week.

It was tough but is valuable.

The contents of our internal conference was good as well as I could network more deeply than before.

My continuous learning of English was getting to connect to be utilized.

I will do it more.

I will have to reset my exhaustion first.