GWは2泊3日で金沢にいきました。

行きの新幹線はグランクラスで軽食とワインを楽しみ、金沢では近江町市場の近くだったことをいいことに食べまくりました。





スイーツも毎日食べたなぁ。


もちろん観光もしましたよ。



家族そろっての旅行もそろそろ終わりかなと思いつつ、今回実現できてうれしかったです。

充実の三日間でした。



My family went on a trip to Kanazawa in Golden Week.

On our way there, we rode Glan Class in Shinkansen and I enjoyed white wine and a light meal.

During our stay in Kanazawa, we ate a lot of delicious seafood by leveraging our hotel near Ohmi-cho market which is the center market of there.

We also ate Japanese sweets every day.

Certainly, we enjoyed sightseeing as well.

I am afraid that family travel which all of my family members join is about to be the final soon and I was happy to realize it.

We spent fruitful three days.