脚が太くなった?と気になり始め、太ったのかと思ったけど、お腹が出たりはしていないのでむくみかなと思い、着圧ソックスを夜履くようにしました。

そしたらすぐにかなりスッキリしました。

こんなことならもっと早く履けばよかった。

何年か前には履いていたのですが、なんとなくやめてしまったのです。

むくんでるという認識がそれほどなく、脚が太くなったと思わなければそのままでした。

気づいてよかった。



I wondered if my legs were getting thick and I was afraid that I was getting fat but my tummy didn't look so different from before so I concluded that my legs were swollen.

Therefore I began to wear compression socks during sleep.

Then I soon felt my legs released from swollen.

I would have to do it earlier.

Although I did it every night several years ago, I kind of stopped.

I would take no action if I hadn't noticed my legs were fatter because I hadn't been aware of swollen.

I was lucky.