三男が彼女の家族とともにハーフマラソンに出ました。

昨日から泊まりで出かけ、今日走って、温泉に入って帰ってきました。

お世話になりました。

三男は初めてのマラソンだったので、足が痛くて大変だったらしい。

2時間は切ったみたいなので、次回以降が楽しみですね。


そして、IELTSの結果が出て、ようやくトータル6、どの種類も5.5以上というのを実現。

大学に願書を提出できました。

合格できますように。


ということで、IELTSが取れたら、教習所に申し込む約束だったので申し込みをしました。

兄たちと同じ教習所。

今月中に行ってお金をおさめて入校します。


やっと少しずつ動き始めました。



My youngest son ran in the marathon race with his girlfriend and her family.

They stayed near the race place yesterday and today ran, enjoyed a hot spring, and came back home.

I appreciate his girlfriend’s parents.

For my son, it was his first time running the race, and it was tough for his legs.

His time was less than 2 hours and look forward to the next time.


Also, the result of the IELTS was given and he got a total of 6 and at least 5.5 for all the items including speaking which he failed some times.

It enabled him to apply to the university he wants to get into.

I wish he could pass it.


I promised him that he would apply to a driving school if he achieved the score of the IELTS and I allowed him to do so.

We chose the same schools as his brothers’.

He will go there to pay money to enter it within this month.


Finally, some things are in progress around him.