次男が大学の吹奏楽サークルの演奏会に誘ってくれたので見にいきました。

大学は卒業し、違う大学の院に通ってますが、サークルは続けるようです。

楽しく、美しい演奏でした。

次男は中1からクラリネットと吹奏楽を始めたので、そろそろ人生の半分になりますね。

中高も大学も第一希望じゃなかったけど、吹奏楽的にはとてもいい環境ばかり。

本当に恵まれました。

このサークルは社会人になってもOBとして参加する人も多いので、次男もやりたければできそう。

いつも通り、中高の吹奏楽部で一緒だった人たちの活躍も見れたし。

いい時間でした。



My second son invited me to a concert of his brass band circle and my husband and I went to see it.

He continues his circle even though he graduated from the university and goes to the other university as a master's student.

It gave us a joyful and beautiful performance.

He has played the clarinet for almost half of his life since he entered junior high school.

His junior high school and university weren't his favorite ones but they gave him wonderful places in a brass band.

He was very lucky.

His circle allows him to continue after he joined a company if he wants.

I could also see his friends who have been with him since Junior high school.

I enjoyed everything.