長男次男の誕生日から1か月以上経ちましたが、ようやくお祝いの外食ができました。

次男がクラリネットコンサートやバイトでずっと休日の夜が忙しく。

長男次男の22歳の誕生日祝いと、次男の大学卒業と大学院入学祝いを。

焼肉がいいと言うので、初めての焼肉屋さんに行きましたが、とてもおいしかった。

オペレーションはいまいちだったけどね。

感じは悪くはないのでいいかな。

たらふく食べ、帰りにハーゲンダッツのアイスを買って帰りました。

ケーキとか買ってなかったから。

ここまで大きくなって本当によかったよ。

これからも頑張ってね。



My family went to a yakiniku restaurant to celebrate my twin sons’ birthday, my second

son’s graduation, and his admission.

They turned 22 years old more than 1 month ago, though.

My second son has been busy on weekend nights until today due to the clarinet concert and the part-time job.

My second son wanted to eat yakiniku and we went to a restaurant which we had never been to and we were satisfied with the food.

Their operation was not so good but the clerks were kind enough to satisfy us.

We ate a lot and came back home after buying Heagen-Dazs's ice cream.

Because I forgot to buy a cake.

Their growing up makes me happy.

I hope they will aggressively move forward.