新曲final | kenjifreaks・オフィシャル

kenjifreaks・オフィシャル

ミュージシャン「Kenjifreaks」の
音楽創作やライブにまつわるあれこれを
日記のように書いています。

as my heart beat

http://twitsound.jp/musics/tsgkps04X

the seasons change

http://twitsound.jp/musics/tsFyA8PEL

(タイトル下のURLサイトで聴けます)


guitars&vocals by kenjifreaks

作詞 kenjifreaks

作曲 kenjifreaks

編曲 kenjifreaks



打ち込み機材をyamaha QY700から

Roland sk-88proに変更しました。

ドラムパート&ベース、ストリングス、ピアノなど

がそうです。

the seasons changeのスネアはyamaha

を残しました。


全体の印象がずい分変わったと思いますが

どうでしょうか?

個人的には音がマイルドになり聴きやすくなったかな

と思っています


感想など頂けるとうれしいです。


as my heart beat

I'm seized with uncertain thought and can't move
I need neither fortune-telling nor tarot



Nothing changes even if I think
Only time increases the acceleration



Will you already give it up?
Come out of a long dream
Abandon a sweet dream



Mind fuss, beat is shaking
I can't remember now
What was I looking for?
Where was the place where you should go?



I've come to the place where you can look back
Would there be the life that was better than now?



Once you have coincided with my life
It's my life proof that there was merely for you



Can I believe the beat?
Cried my heart beat quickened
This thought that I twine and don't get away even now



Mind fuss, beat is shaking
Can you remember?
It can be remembered and it is the sun in hot and ardent summer
Heart beat, as my heart beat...


不確かな思いにとらわれて動けない
占いもタロットもいらない


考えても何も変わらない
時間だけが加速度を増す



もう諦めてしまおうか?
長い夢から覚めて
甘い夢を捨てて


心が騒ぐ、ビートが乱れる

ぼくは思い出せない
ぼくが求めていたのは何だったのか?
行くべきところがどこだったのか?



振り返れるところまで来た
今よりももっとましな人生があったのだろうか?



一度は僕の人生と重なっていた君
君のためにいたことが僕の人生の証し



ぼくはビートを信じられるのか?
心が叫びビートが速まる
今でも絡み付いて離れないこの思い



心が騒ぐ、ビートが乱れる
君は思い出せるか?
思い出せ、熱く燃えた夏の太陽を
鼓動、私の鼓動として、、、


   the seasons change

During a changing season
You suddenly appeared before me
My heart was withered just like winter



There are no good memories in February for me
Will you rewrite it?
Like a pearl and white snow



I should bring it close to you more than now in March
We spend night by silly chatter and game



Do you disappear again as it appeared suddenly?
Lightly as fairy,
To the place I don't know



I'd like to dance with you under the moon of the June night
I hide light love feeling like the boy



In seasons to go to the change
You suddenly appeared before me
My heart is with you
Continue dancing as it is...


変わりゆく季節の中
不意に僕の前に現れた君
冬のように枯れていた僕の心


二月にはいい思い出がない
君が書きかえてくれないかい?
真珠や白い雪のように


三月には今よりももっと君に近づけていたらいいな
僕らは他愛のないおしゃべりやゲームで夜を過ごす


不意に現れたように 君はまた消えて行くの?
妖精のように軽やかに
僕の知らないところへ


六月の月の下で君と踊りたい
少年のような淡い恋心を秘め


変わりゆく季節の中で
不意に僕の前に現れた君
僕の心は貴方とともに
このまま踊り続けて、、、