こんにちは、

Katiesblogへようこそ!

 

本日紹介する曲は、Nicky Youre(ニッキーユーア)の”Never Go Wrong”です。

 

 

I've seen you in a movie

君は映画に登場しそうな子で、

I heard you in a song

ラブソングで歌われるような女の子

Now, I know that this will never go wrong

君となら、絶対うまくやっていけるって思う

Like you already knew me

君はまるで昔から僕のことを知っていたみたいだよね

That's why we get along

だからこそ、僕たちはうまくやっていける

Yeah, I know that this will never go

そう、僕たちなら絶対うまくいくさ

 

Ooh, it's cinematic in the way we connected

まるで映画のような出会いだった

Girl, you're so familiar, I never expected you

君とはどこかで会ったことがあるような感じ、

信じられないよ

To be right in my arms and my favorite part

君が僕の腕の中にいて、それが一番の幸せ

How you talk in the dark, oh, God there's

暗闇で君が話す声、その魅力にため息が漏れる

 

Something 'bout the sound of you is stuck in my head

君のその声が僕の頭から離れない

I'm hopelessly romanticizing all that you said

君の言葉すべてに期待しちゃってるんだ

Even though I see that I'm in too deep

君の沼にハマりすぎている自分に気づいていても

I still gotta let you know that I

それでも僕は君に伝えたいことがある、

それは、

 

Never wanted anyone more

これまで、こんなに誰かに夢中になることがなかったってこと

Falling forwards onto the floor

床に倒れこむように落ちていく感覚

Feels like I've felt this feeling before, before

なんか前にもこんなことがあったような、前にも

 

※×2

I've seen you in a movie

I heard you in a song

Now, I know that this will never go wrong

Like you already knew me

That's why we get along

Yeah, I know that this will never go wrong

君は映画に登場しそうな子で、

ラブソングで歌われるような女の子

君となら、絶対うまくやっていけるって思う

君はまるで昔から僕のことを知っていたみたいだよね

だからこそ、僕たちはうまくやっていける

そう、僕たちなら絶対うまくいくさ

 

This will never go wrong (oh-oh-ooh) x3

This will never go, yeah-yeah, yeah

僕たちなら絶対うまくいく

 

We can keep on going like we haven't seen the ending

終わりなんて知らないフリして続けようよ

Living in a dream but we're not pretending

夢の中にいるけど、演じているわけじゃない

I don't wanna wake up

目覚めたくないな

No, I don't want it to stop

嫌だ、止めたくない

 

Never wanted anyone more

Falling forwards onto the floor

Feels like I've felt this feeling before, before

これまで、こんなに誰かに夢中になることがなかった

床に倒れこむように落ちていく感覚

なんか前にもこんなことがあったような、前にも

 

※×2

I've seen you in a movie

I heard you in a song

Now, I know that this will never go wrong

Like you already knew me

That's why we get along

Yeah, I know that this will never go

君は映画に登場しそうな子で、

ラブソングで歌われるような女の子

君となら、絶対うまくやっていけるって思う

君はまるで昔から僕のことを知っていたみたいだよね

だからこそ、僕たちはうまくやっていける

そう、僕たちなら絶対うまくいくさ

 

This will never go wrong (oh-oh-ooh) x3

This will never go, yeah-yeah, yeah

僕たちなら絶対うまくいく

 

Wrong (oh-oh-ooh)

This will never go wrong (oh-oh-ooh)

This will never go wrong (oh-oh-ooh)

Yeah, I know this will never go-

This will never go wrong

僕たちなら絶対うまくいく

 

*hopelessly 絶望して、救いようもなく、自分ではどうしようもなく

*romanticize 理想化して考える・表現する、美化する、夢見る

 

 

本日も読んでくれてありがとうございます。

 

次回のKatiesblogもお楽しみに!かに座やしの木