こんにちは、

Katiesblogへようこそ!

 

本日紹介する曲は、Valley(ヴァリー)の”nevermind”です。

 

 

 

 

I want something that I'll never find

僕は何か見つけられないものを見つけたい

But I just keep on saying never mind 

やっぱり何でもないって言い続けてるけどね

 

I woke up glued to the mattress

マットレスの上で目が覚めた

Looks like I'm stuck in my habits 

毎日同じことの繰り返しのように感じる

I think I'm made out of plastic 

僕はプラスチックでできていると思うんだ

'Cause I feel nothing 

だって何も感じないから

 

This morning I looked for sadness

今朝は悲しみについて考えてみた

Looked through the basement and attic

ヒントがあるかもと思って地下室と屋根裏も調べた

It must be weaved in the fabric

この服に織り込まれているに違いない

That I feel nothing

だって僕は何も感じないから
 

My friends say I'm narcissistic

友達は僕がナルシストだと言う
It's probably true but I'm sick

確かに事実かもしれないけど、僕は具合が悪くて

And tired of feeling like this

こんなふうに感じることにもうんざりしてる

 

I want something that I'll never find

僕は見つけられない何かを見つけたい

But I just keep on saying nevermind

やっぱり何でもないって言い続けてるけどね

 

I woke up feeling like an asshole

目覚めたら自分が悪者のように思えて、

Flipping through the channels

テレビのチャンネルを変えた

Looking for something that feels right 

大丈夫だって思える何かを探している

 

I want something that I'll never find 

僕は見つけられない何かを見つけたい

But I just keep on saying nevermind

やっぱり何でもないって言い続けてる

 

My, my mind

僕の心に
 

I wish that I could be solo

僕が独りになれたらいいな

But god I hate feeling so alone

ああでも僕は孤独を感じるのが嫌いだ

My thoughts turn into a pile of clothes

僕の想いが洋服の山のようになっても

And I feel nothing

僕は何も感じないんだ
 

My friends say I'm narcissistic

友達は僕がナルシストだと言う
It's probably true but I'm sick

確かに事実かもしれないけど、僕は具合が悪くて

And tired of feeling like this

こんなふうに感じることにもうんざりしてる

 

I want something that I'll never find 

僕は見つけられない何かを見つけたい

But I just keep on saying nevermind

やっぱり何でもないって言い続けてるけどね

 

I woke up feeling like an asshole

目覚めたら自分が悪者のように思えて、

Flipping through the channels

テレビのチャンネルを変えた

Looking for something that feels right 

大丈夫だって思える何かを探している

 

I want something that I'll never find

僕は見つけられない何かを見つけたい

But I just keep on saying nevermind

やっぱり何でもないって言い続けてる

 

My, my mind

僕の心に

 

I wanna live in a 90's movie

90年代の映画の中で生きたい

Where things just happen so easy 

起こること全部がすごく簡単な場所で

Sometimes I want things decided for my

時々、自分で何かを決めたいって思う

 

Mind, mind, mind

自分の心で

 

My friends say I'm narcissistic

友達は僕がナルシストだと言う
It's probably true but I'm sick

確かに事実かもしれないけど、僕は具合が悪くて

And tired of feeling like this

こんなふうに感じることにもうんざりしてる

 

My friends say I'm narcissistic

友達は僕がナルシストだと言う
It's probably true but I'm sick

確かに事実かもしれないけど、僕は具合が悪くて

And tired of feeling like (shit)

こんなクソみたいな感情にもうんざりしてる

 

I want something that I'll never find

僕は見つけられない何かを見つけたい

But I just keep on saying nevermind

やっぱり何でもないって言い続けてるけどね

 

I woke up feeling like an asshole

目覚めたら自分が悪者のように思えて、

Flipping through the channels

テレビのチャンネルを変えた

Looking for something that feels right 

大丈夫だって思える何かを探している

 

I want something that I'll never find

僕は見つけられない何かを見つけたい

But I just keep on saying nevermind

やっぱり何でもないって言い続けてるんだ

 

My, my mind

僕の心に