こんにちは、

Katiesblogへようこそ!

 

本日は、LANY(レイニー)の”dna"を紹介します。

 

 

 

My reputation says that I fall too fast

僕とは長続きしないって噂になってる
They try to twist it, try to make it sound bad

そうやって嘘をついて、僕に悪評をつけようとしてるんだ

But I don't care, no I don't care

でも僕は気にしない、気にしてないよ


I've broke some hearts and had my heart broken too

傷つけたことも、傷つけられたこともある

And that's the risk I took when I fell for you

君に恋した時も同じリスクがあるのは分かってた
But I don't care, no I don't care
でもそんなこと気にしないよ



This is just the way I am

これが僕だから


Sorry I call again when you don't pick up

君が電話に出られない時に何度も電話をかけちゃってごめん

And tell you you're beautiful but probably too much

「君は可愛い」って、多分言いすぎてるよね
I tried but I can't treat ya like the rest of LA

君をLAにいる他の人のように扱うことができないよ

Oh, it's just not in my DNA to love you only halfway

ああ、僕のDNAには刻まれていないんだ

君を中途半端に愛すなんて



I wanna hold your hand in front of my friends

友達の前でも君と手を繋いでいたい
Say what I'm feelin' and not have to pretend

君には思ったことを素直に言える、演技をする必要かないんだ
That I don't care, no I don't care

気にしてない、大丈夫だよって
I wanna brag about you when you're not around

君がそばにいない時も、君のことを自慢したい
Hear your name next to mine 'cause I like the way it sounds

君と僕の名前が続けて聞こえてくるのを聞く

だってその響きが好きだから
 

I'm sorry I call again when you don't pick up
And tell you you're beautiful but probably too much
I tried but I can't treat ya like the rest of LA
Oh, it's just not in my DNA to love you only halfway
Love you only halfway 

君が電話に出られない時に何度も電話をかけちゃってごめん

「君は可愛い」って、多分言いすぎてるよね

君をLAにいる他の人のように扱うことができないよ

ああ、僕のDNAには刻まれていないんだ

君を中途半端に愛すなんて

君を中途半端に愛すなんて



This is just the way I am

これが僕だから


I'm sorry I call again when you don't pick up
And tell you you're beautiful but probably too much
I tried but I can't treat ya like the rest of LA
Oh, it's just not in my DNA to love you only halfway
Love you only halfway

君が電話に出られない時に何度も電話をかけちゃってごめん

「君は可愛い」って、多分言いすぎてるよね

君をLAにいる他の人のように扱うことができないよ

ああ、僕のDNAには刻まれていないんだ

君を中途半端に愛すなんて

君を中途半端に愛すなんて