こんにちは、

Katiesblogへようこそ!

 

本日は、Lauvの”Love U Like That”を紹介します。

 

 

 

Drunk in the rain

雨の中、酔っ払っていた。
Really old habits, really old baggage

昔からの変わらない癖で、昔からの重荷で、
Just walked away

ただ逃げただけなんだ、
Into your madness, onto your mattress

君の狂気の中に、君のベットの上に。
Goddamn, okay

ああもう、わかったよ。
You're so attractive, how did that happen?

君はすごく魅力的だ。

どうしてそんなに魅力的なの?


Mm, oh

※1
And you're kissin' on my neck

君は僕の首にキスをして、
I'm like, "Oh"

僕は夢みたいな気持ちになる。
Got your hands up on my chest

君が僕の胸に手を当てて、
I'm like, "Oh"

僕は夢みたいな気持ちになるんだ。
Kiss me 'til there's nothin' left

何も残らなくなるまでキスをして?

Oh my god, oh my god

ああ、なんてこった
You could really tear me apart, but

君は本当に僕をボロボロにできるかもしれないけど、

 

※2

I love you like that

そんな君が好きだ。
Everything you do just turns me on

君のすること全てが僕を夢中にさせる。
I love you like that

そのままの君が好きなんだ。
Body on my mind like all night long

君のことが一晩中頭から離れない。
Six o'clock in the mornin', babe

朝の6時にね、ベイビー
Want you more than yesterday

僕は昨日よりもっと君が欲しいと思うんだ。
Used to judge myself, now I don't care 'cause, hey

昔は自分を批判してばかりだったけど、

今はもうそんなこと気にならない、だって、


※2  繰り返し


I'm wide awake

目が覚めちゃった。
I don't need coffee, I know you want me

コーヒーはいらない。君が欲しい。

Let’s do champagne

シャンパンを飲もう、
Sippin' it slowly, gettin' to know you

ゆっくり時間をかけて、君のことを知っていく。
And me, the same

僕のことも同じように知ってほしいな。
You're so attractive, how did that happen?

君はすごく魅力的だ。

どうしてそんなに魅了的なの?


Mm, oh

※1
And you're kissin' on my neck
I'm like, "Oh"
Got your hands up on my chest
I'm like, "Oh"
Kiss me 'til there's nothin' left
Oh my god, oh my god
You could really tear me apart, but

君は僕の首にキスをして、

僕は夢みたいな気持ちになる。

君が僕の胸に手を当てて、

僕は夢みたいな気持ちになるんだ。

何も残らなくなるまでキスをして?

ああ、なんてこった

君は本当に僕をボロボロにできるかもしれないけど、

 

※2

I love you like that
Everything you do just turns me on
I love you like that
Body on my mind like all night long
Six o'clock in the mornin', babe
Want you more than yesterday
Used to judge myself, now I don't care 'cause, hey

そんな君が好きだ。

君のすること全てが僕を夢中にさせる。

そのままの君が好きなんだ。

君のことが一晩中頭から離れない。

朝の6時にね、ベイビー

僕は昨日よりもっと君が欲しいと思うんだ。 

昔は自分を批判してばかりだったけど、

今はもうそんなこと気にならない、だって、


※2 繰り返し


Ooh
Tell me we're somethin', tell me we're nothin'

僕らは付き合ってるって言ってほしいけど、

何でもないって言って欲しかったりもするんだ。
Ooh
You're drivin' me crazy drivin' in London

君は僕を狂わせる、ロンドンで、
Ooh
My mind's in the backseat, my heart's in the front and

頭では分かっているけど、僕の心はどんどん前へ。
Ooh
Used to judge myself, now I don't care 'cause (Hey)

昔は自分を批判してばかりだったけど、

今はもうそんなこと気にならない、だって、


※2

I love you like that
Everything you do just turns me on
I love you like that
Body on my mind like all night long
Six o'clock in the mornin', babe (Babe)
Want you more than yesterday (Day)
Used to judge myself, now I don't care 'cause

そんな君が好きだ。

君のすること全てが僕を夢中にさせる。

そのままの君が好きなんだ。

君のことが一晩中頭から離れない。

朝の6時にね、ベイビー

僕は昨日よりもっと君が欲しいと思うんだ。 

昔は自分を批判してばかりだったけど、

今はもうそんなこと気にならない、だって。


Lauv(ラウブ)

→アメリカのカリフォルニア州出身の歌手。

2023年8月の“SUMMER SONIC“というフェスに出演しています。