I think I wanna marry you | 香蓮オフィシャルブログ Powered by Ameba



めっちゃ泣いた!!!!!


ほんと、愛っていいな






その動画↓↓↓

http://bit.ly/MOoBCU








んで、また歌詞もいい!!!!


って事で、なんとなく訳してみた(笑)







It's a beautiful night,
美しい夜に

We're looking for something dumb to do. 
二人で何かバカなことしてみよっか…

Hey baby, I think I wanna marry you. 
じゃあ… 君と結婚したいな




…略w




If we wake up and you wanna break up that's cool. 
もし朝起きて、やっぱり別れたいって思っても それでいいよ

No, I won't blame you; It was fun girl. 
君を責めたりしないよ。僕は一緒にいれて楽しかったから



Don't say no, no, no, no-no; 
絶対Noって言わないでよ

Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah; 
Yesって言って欲しいんだ

And we'll go, go, go, go-go. 
二人でいこう

If you're ready, like I'm ready. 
もし僕と同じように君の心も決まったら



Cause it's a beautiful night, 
だって綺麗な夜だから

We're looking for something dumb to do. 
二人で何かバカなことしてみよっか…

Hey baby, I think I wanna marry you. 
じゃあ… 君と結婚したいな

Is it the look in your eyes, 
君のそのまなざしのせいかな?

Or is it this dancing juice? 
それともこのお酒のせいなのかな?

Who cares baby, I think I wanna marry you. 
そんな事どうでもいいや。 君と結婚したいな

Just say I do, 
ただ「誓います」って言って欲しいんだ


Tell me right now baby, Tell me right now baby. [x2]
今すぐに、僕だけに