Rael Maitreya

 

Raelian Movement

 

Real human beings are forever seven years old, laughing, kidding, smiling, making jokes and having fun. Remember to never be serious. Maybe some new Raelians will come to see me expecting to see a serious Prophet. If I were serious, I wouldn’t be a Prophet. 

Maitreya Rael

 

本当の人間は永遠に7歳のままで、笑ったり、からかったり、微笑んだり、冗談を言ったり、楽しんだりしています。決して生真面目でいないようにしてください。新しいラエリアンの中には、生真面目な預言者を期待して私に会いに来る人もいるかもしれません。もし私が生真面目だったら、私は預言者ではないことでしょう

マイトレーヤ・ラエル