Rael Maitreya

 

 

Aire Fresco

 

Dedicated to all the idiots in our lives...

 When Gandhi was studying law at the University of London, he had a professor called Peters who couldn't stand him.
 Gandhi was not a guy to be intimidated.

 One day the professor was eating in the dining room and Gandhi sat next to him.
 The professor said, "Mr. Gandhi, do you know that a pig and a bird cannot eat together?" "
 “Okay, professor, I'm flying away…” replied Gandhi, who sat at another table.

 The deeply irritated professor decided to take revenge in the next exam, but Gandhi answered all the questions brilliantly.
 Then he decided to ask him the following question:
 "Mr. Gandhi, imagine that he is standing on the road and sees a bag; they open it and find wisdom and a lot of money." Which of the two would you choose? "
 - “Of course it's money, Prof.”
 - "Ah, I would choose wisdom."
 - “You are right Professor; In fact, each one chooses what he DOES NOT have!” "
 The angry teacher wrote the word idiot and returned the exam.

 Gandhi read the test result and returned immediately.
 "Professor, you signed the exam, but you forgot to grade it!"


人生におけるすべてのバカに捧げる...

ガンジーがロンドン大学で法律を学んでいたとき、彼にはピーターズという教授がいました。彼はガンジーを我慢できませんでした。

ガンジーは威圧されるような男ではありませんでした。

ある日、教授が食堂で食事をしていると、ガンジーが隣に座りました。

教授は言いました。「ガンジーさん、豚と鳥は一緒に食べられないって知ってますか?」

「わかりました、教授、飛んでいきます…」と、別のテーブルに座りました。

非常にイライラした教授は次の試験で復讐しようと決めましたが、ガンジーはすべての質問に見事に答えました。

そして、彼は彼に次の質問をすることにしました。

「ガンジーさん、彼が道に立っていて、袋を見つけたと想像してください。袋を開けると、知恵とたくさんのお金が入っています。」あなたはどちらを選びますか?

-「もちろんお金です、教授。」
-「ああ、私は知恵を選びます。」
- 「教授、おっしゃる通りです。実際、人はそれぞれ、自分が持っていないものを選んでいるのです!」

怒った先生は「バカ」という言葉を書いて試験を返却しました。

ガンジーは試験結果を読み、すぐに戻ってきました。

「教授、試験にはサインしたのに、採点するのを忘れていますよ!」