Rael Maitreya

 

 

Raelian Movement

 

 

 

 

Don’t ever feel offended. Sometimes people feel offended by what I say and they are right. 

They offend themselves using my words and as a teacher raising you to supra consciousness, I try to be as offensive as possible. 

False teachers try to be politically correct with everybody so that nobody is offended. 

My goal is to make as many people as possible offended because it is their problem, not mine. The teaching to become a Buddha is not being polite, it is telling the truth. 

Maitreya Rael

 

 

決して気分を害しないことです。 

時々、私の言うことに気分を害する人がいますが、彼らは正しいです。 

彼らは私の言葉を使って気分を害するので、あなたを超意識に育てる教師として、私はできる限り攻撃的であるように努めています。 

偽教師は誰も気分を害さないように、誰に対しても政治的に正しくあろうとします。 

私の目標は、できるだけ多くの人が気分を害するようにすることです。それは私の問題ではなく、彼らの問題だからです。 

仏陀になるための教えは礼儀正しくあることではなく、真実を語ることです。 

 

マイトレーヤ・ラエル

 

以上を韓国語で書いたのがこれですね: