Rael Maitreya

 

Daniel Prigent Le Revest-les-Eaux


On the subject of global warming, someone once said to me,
"We will surely soon invent a machine that absorbs CO2 
and releases oxygen into the atmosphere!"

I replied that it already existed...

we call it “a tree”.

地球温暖化について、ある人が私にこう言いました。
「きっと近いうちにCO2を吸収し、酸素を大気中に放出する機械が発明されるでしょう!」
私はそれはすでに存在していると答えました...

私たちはそれを
「木」と呼びます。