今日も1日お疲れ様です。

有澤一華です。






8月31日、9月1日

Hello! Project 2024 Summer ALL OF US 「ベガ」「アルタイル」』 愛知公演が中止になりました。


大雨が続いてますね、、

皆さんは大丈夫ですか??



私は低気圧にやられっぱなしで自分でもかなりびっくりしてます!!



そういう時は寝るしかないと思って寝まくっていたら、予想以上に寝まくっていて、、



いっちゃん今は冬眠時期に入っています笑


でも寝過ぎているので寝ながら色んなことしてておもろいです。


今日はハイキングしました!




How was your day???


August 31 and September 1

Hello! Project 2024 Summer ALL OF US 「ベガ」「アルタイル」』 Aichi concert has been canceled.


Heavy rain is continuing, isn't it?

Is everyone okay?



I've been getting hit by low pressure all the time, and I'm quite surprised myself!



I thought I had no choice but to sleep in such a case, and I've been sleeping around a lot more than I expected..,



I'm in a hibernation period right now, lol.


But since I'm sleeping so much, I'm doing all kinds of interesting things while sleeping.


I went hiking today!