今日も1日お疲れ様です。

有澤一華です。





外暑すぎてアイスが沁みます


冬に食べる派だったんですけど


やっぱ、夏にアイス最高☀️




画像のアイスはソーダ味なんですが、、




もしJuice=Juiceに担当アイスがあるとしたら


 

私は、ソーダ担当になるのかなになるのかな??









だったら、りんごはりんごちゃんのすきな抹茶だね

よかったねりんごちゃん💋ヨシヨシ


How was your day???




It's so hot outside that ice cream is delicious than usual 🙂‍↕️


I used to eat it in winter.


But ice cream is the best in summer. ☀️




The ice cream in the picture is soda flavor,




If Juice=Juice had an ice cream character in charge of ice cream


 

I wonder if I would be soda or what?