今日も1日お疲れ様です。

有澤一華です。



今日は笑顔表情筋の日です!!!



皆さん、1日一回は笑えていますか??




私はどんな悲しいことがあってもひと笑いすることを心がけています。




出来ない日は早めに寝ます笑




高校生の頃、悲しいことがあったらハローのライブ映像みて元気出してたんですけど




携帯の画面が暗くなった瞬間、自分のニヤけてる顔が写ってビックリしたこと思い出しました。



パフォーマンスをみて、いつのまにか口角上がってるってすごくない?



無意識に笑顔になっちゃってるから



本当にすごい



私も

多くの人の笑えない日を笑顔にする人間になりたいなあ





How was your day???


Today is Smile Expression Day!



Do you all laugh at least once a day?



I try to laugh no matter how sad I am.

If I can't, I go to bed early lol

 


When I was in a high school, I used to cheer myself up by watching the live video of H!P.


I remember the moment my cell phone screen went dark, I was surprised to see my smiling face.


Isn’t it so amazing??



I'm unconsciously smiling.



I want to be the kind of person who makes many people smile on their days when they can't smile.