今日も1日お疲れ様です。

有澤一華です。


一夜限りのビリー•ジョエルさんの来日公演行って来ました。




エンターテイナーそのもの!でした



ビリージョエルさんのお人柄、仕草、お客さんとの目線の合わせ方がパフォーマンスになっていて、



彼のパフォーマンスに表れている「おもてなし精神」全てが音楽に表れていて、東京ドームの天井さえも魅了されていて、これでもかというくらいビリージョエルさんと共鳴してました。





音楽とパフォーマンスでお客さんとの距離を詰めて対等に私達と音楽を楽しんでくださっている姿が本当にエンターテイナーそのものでした。



私もライブで会場自体もわかせられる人になりたい



同じ時代に生きられたことに感謝。

父、母、ありがとうございます。





 


How was your day??


I went to Billy Joel LIVE AT TOKYO DOME!!


He was The ENTERTAINER!!!!!!


His personality , how he move, his smile, everything was part of his performance!!


His “hospitality “ was on the melody rhythm harmony!!!


Tokyo dome was resonating with his music🩵🩵


And he was so friendly to us and speaking to us with his music!!



I appreciate I was born in the same era with him!!!


Thanks to my Dad and Mom‼️