今日も1日お疲れ様です。

有澤一華です。





今日はお仕事でちょーぜつ笑いました!







そう笑ったといえば、、


さくりんごand私で、バースデーイベントの1公演目後、お母さんとビデオ通話したんですけど




まず3人写ってて




『あら、あかりんごちゃんかわいいねえ』

『さくらちゃんかわいい、いつもお世話になってありがとうね〜』


『あんた、1公演目みたけど〇〇〇〇気をつけや!』



私がりんごだけ写す



『あら、赤りんごちゃんだ😆😆かわいいねえええ』



そして私が映ると



『これ、なおしときや!(1公演目改善点を言ってくれてる)』



りんごを急に写す



『わ!あかりんごちゃん!かわいいねえ!』





これからコンサート終わりに電話がかかって来たら、りんごに出てもらおうと思います!



頼んだりんご!






このチーズケーキちょー美味しかったな〜





How was your day!




I laughed a lot at work today!



Speaking of laughing,




Sakuringo and I had a video call with my mom after the first performance of my birthday event.



First of all, the three of us were on the video call.


She said, "Oh, Akaringo-chan, you're so cute!


"Sakura-chan, you're so cute, thank you for all your help.



"You, I saw the first show, watch out for the 0000!"




Shoot only the Ringo.




"Oh, Akaringo-chan 😆😆 Cute!"





When I'm in the screen...




, "You should fix this! (She's telling me what to improve on the first show.)"




On the screen Ringo-chan suddenly.




She says, "Oh, Akaringo-chan! She's so cute!”



From now on, if I get a phone call at the end of a concert, I will ask Ringo to answer it!