今日も1日お疲れ様です。

有澤一華です。





今日はHello! Project 2024 Winter 〜THREE OF US〜がありました!



だんだんアンジュルムさんOCHA NORMAさん達とお喋りできる機会が増えて嬉しいです。




今日はJuice=Juiceでプレゼント交換会しました!


私は植村さんのお手紙付きプレゼントがきてくれました!!!


昨日ちょっと落ち込んでたのですが、、


嬉しすぎて😩🩷

ケロッと元気になってしまいました!!!!


大事に大事に使います!



How was your day!!


Today we had Hello! Project 2024 Winter 〜THREE OF US〜 in Tachikawa


I’m soooo happy to talk with Angerme-san and OCHANORMA-san!


And off stage we did Gift exchange party!!


I got Uemura-san’s present with letter in it


I was shocked yesterday but I forgot everything about it⭐️⭐️⭐️⭐️


Yeahhhhhh