今日も一日お疲れ様です。

有澤一華です!


日本武道館の感想たくさんのコメントありがとうございます〜!



ちなみに昨日の朝の寝癖がやばくておもろかった


寝起き一枚目






このまま集合場所まで行ったら笑われました!





今日は上原ひろみさんのライブ

HIROMI’S SONICWONDER JAPAN TOUR 2023

 "SONICWONDERLAND"見に行ってきました。





楽器と一体になると言うことはこう言うことなんだなって思いました。


あの、、手から楽器が生えてるように見えるって人は沢山いるのですが


楽器と完全に一体化してる方は初めて見ました。


悲しい、嬉しい、楽しいなど感情で涙を流すことはあると思うのですが


今日は音に集中したかったので音以外の感情は無にしてライブを見ていたのですよ、


音だけの情報量で涙がこぼれました。


決して悲しく聞こえる、楽しく聞こえるとかじゃ無いのに、、



音そのもので涙が溢れるって凄い、、


音だけで感情を揺さぶられる感覚は初めてでした。


圧倒されすぎて言葉が出ないので帰ってすぐ寝ます。


おやすみなさいませ!


P.S

20分休憩の時に1人でアイス食べたんだけど、ちょっと恥ずかしかったぜ、


How was your day??

Thank you for your kind messages about Nippon Budokan live!!


Look at my messy hair hahaha

I went to Nippon budokan with this funny hair. Hahaha



Today I went to Uehara Hiromi-san’s piano live!!



It is so hard to express my feelings right now.



She WAS A PIANO



she was not PLAYING the piano she WAS a piano.



Today I wanted to concentrate on her piano “SOUNDS” so I didn’t bring my own feelings like “enjoyment “”happiness “”sadness “.



But I don’t know why but I started crying when she started playing the piano.


😩😩😩



I don’t want to hear any sounds right now so I will sleep !!!



I ate ice cream in 20min break

It was little shy