今日も一日お疲れ様です。

有澤一華です。



今日はモーニング娘。'23 コンサートツアー秋「Neverending Shine Show 〜聖域〜」譜久村聖 卒業スペシャルの見学に行かせていただきました!



ずっと涙が止まらなくて、コンタクトが取れました。




私にとって初めてのツアー、続•花鳥風月では譜久村さんと一緒にツアーを回らせていただきました。



赤い日記帳を1人で歌わせていただいた時、「私はこう歌いたい」って言う所があったんですけど、ダンスの先生からは「うーん赤い日記帳にはその表現は合ってないんじゃない?」って言われてしまいました。



でも私が思っている赤い日記帳はこう!と揺れてはいけないものがあって悔しくて、葛藤していました。




そして会場リハーサル、自分の思っている赤い日記帳をそのまま歌った時、

譜久村さんが私がはけたすぐ後に「すごい情熱的な赤い日記帳だね!いちかちゃんの赤い日記帳好きだよ」って言ってくださいました。




嬉しくて嬉しくてそこから自分を信じることができました。





そして、一緒にお仕事でお会いするたびに「いちかちゃんのあれ見たよ」「あれ面白かったね」とたくさん見てくださっているんだ😭嬉しい😭と自信に繋がりました。


ありがとうございました。




そして、譜久村さんのバースデーイベント、

譜久村さんの大好きな歌声の後ろでバイオリンで共鳴できたことは一生一生一生忘れません。



いつもありがとうございました😭


ずっと大好きです。







How was your day??


Today, I went to see モーニング娘。'23 コンサートツアー秋「Neverending Shine Show 〜聖域〜」譜久村聖 卒業スペシャル



I couldn't stop crying for a long time and my contact fell down.



I had the opportunity to tour with Fukumura-san on my first tour,続•花鳥風月.



At that time, when I sang “Akai Nikkicho” by myself, I had a part where "I want to sing like this," but my dance teacher said, "Well, maybe that expression is not appropriate for Akai Nikkicho”


Then, at the rehearsal, when I sang 赤い日記帳 I thought it was,

 Fukumura-san said to me right after I left the stage, "That's a very passionate 赤い日記帳! It really good expression Ichika-chan.

 


I was so happy and I was able to believe in myself from there.



And every time we met at work together, she said, "I saw that one of Ichika-chan," or "That was interesting," I was so happy.


Thank you very much.



And I will never forget playing the violin at Fukumura-san's birthday event for the rest of my life.


Thank you for everything 😭