今日も一日お疲れ様です。

有澤一華です。



今日はモーニング娘。'23 コンサートツアー秋「Neverending Shine Show」SPECIALの見学に行かせていただきました!!


『SUGOI』コンサート、鳥肌立ちまくりでした。



数え切れないくらい腕の鳥肌を確認しました。



曲が始まるたびに、『これキター!!!!』『よっしゃー!!』って興奮しすぎました。




『涙ッチ』はハロー!プロジェクトに入る前からずっと励ましていただいていた曲なので、今日、生で、ハロー!プロジェクトのメンバーとして、初めて聴いてまた違った感情になりました。



(この白いTシャツのど真ん中にトマトの汁こぼした。絶対お母さんにまたこぼして!って言われちゃう!お母さんごめんトマトこぼしました!!!)みんな、チクランといてな!




今日はちゃんと眠れるかな???







How was your day??


Today I get to see モーニング娘。'23 コンサートツアー秋「Neverending Shine Show」SPECIAL

live concert in Yokohama Arena!!!!



It was “ SUGOI” concert.



My body was full of goosebumps all the time!!!


I was like in every single song “Yeeeeeeeees” “ WOOOOW”



The song “Namidachi” was precious song for me before I get in to H!P.


This song always helps me to get through the day.


And now I’m H!P member and get to listen this song I was like “ There's more I can do! “


I’ll do my best from now on too.



I don’t think I can sleep tonight lol