今日も一日お疲れ様です。

有澤一華です。



今日はちかっぱ祭がありました!!

ありがとうございました!!!!めっちゃ良い汗かきました〜!!







みなさんは福岡で美味しいもの食べられたかな??

教えて〜笑!



私は、いっぱい食べたよーん!

どら焼きでしょ、イチゴでしょ、明太子でしょ、シチューでしょ、ライチでしょ、、!


美味しい食べ物だらけで幸せいっぱいだった!!



ちなみにこのどら焼き、いちご、生クリーム、あんこ入りです😩🩵🩵



最高だった🤤



そうだ、12月6日の日本武道館公演にむけて本気で体力作りしなきゃって今日焦りました笑


体力取り戻すぞ〜!!おおおー!!!



How was your day??


Today we had Chikappa Festival!!

Thank you!!!! I’m full of wonderful sweat right now lol



What did u eat in Fukuoka???

Tell me please🩵🩵🤤


Me??

I ate Dorayaki , strawberries, Mentaiko, stew and Lychee!!!


Yeeeee


This Dorayaki was awesome 

There was big strawberries in it and whipped cream !!



And


I realized that I have to get into shape until “Nippon budokan concert!!!!