今日もお疲れ様です。

有澤一華です。


今日は小林幸子さんからいただいたさっちゃんの宝石飴を食べました。ありがとうございます

美味しくて1人で一袋全部食べてしまいそうだったので、家族みんなでワケワケしたいと思います。

あ!小林幸子さんのリハーサルをこっそり見学させていただいたのですが、凄すぎる歌声プラスリハーサル現場が一気に明るくなって圧倒されましたと思いました。

おもいで酒のオーケストラアレンジはまさかのツィゴイネルワイゼンから始まって、リハーサルを見ている時思わず自分のバイオリンの顔を見てしまいました笑




感動いたしました。



——————


今日はジンジャーブレッドラテを飲みました。






美味しすぎて、、

最後の一口が悲しかったです




🤣🤣


How was your day?


Today I ate “Sacchan's jewelry candy”that Kobayashi Sachiko-san gave me. 
Thank you very much.


It was so delicious that I almost ate the whole bag by myself, so I want to share it with my family.


Ah! I peeked at Kobayashi Sachiko-san's rehearsal, and I thought it was amazing how the rehearsal studio suddenly became so bright and cheerful.


The orchestral arrangement of Omoide-sake started with Zigeunerweisen.



I was so Excited 



------


I had a gingerbread latte today.




It was too delicious

The last sip was sad.