今日もお疲れ様です。
有澤一華です。


今日はLove from Orchestraが東京オペラシティでありました。


東京オペラシティさんは風と木の匂いがしました。


感激しすぎました。


こんな素敵なホールで皆さんと共演させていただいて、とっても名誉なことだと思います。

バイオリンも弾かせていただきました。


リハーサルの時、初めて指揮者の松元さんのお隣で弾かせていただいた時は、このままひっくり返るんじゃないかと、又、真剣にバイオリンに向き合っていたなつかしい感覚も思い出してわくわくわくって興奮しました。



昔、泣きながら練習してた自分に、いいことあるでって言ってあげたいです😂







このホールに連れてきてくださったJuice=Juice、メンバーに感謝します。



共鳴して下さった、オーケストラのみなさま、会場のみなさま、スタッフのみなさま、編曲者様有難うございます。



夢のような時間をありがとうございました。





Today, we had Love from Orchestra at Tokyo Opera City.


Tokyo Opera City smelled like wind and wood.


I was so impressed.


It was a great honor to perform with everyone in such a beautiful hall


During the rehearsal, when I was playing next to the conductor, Mr. Matsumoto, I thought I would flip over.


I want to tell myself when I was practicing while crying in the past 😂.


I thank Juice=Juice and all the members for bringing me to this hall.


Thank you to the orchestra, the audience, and the staff-san for sharing the stage with us.



Thank you for the dreamy time.