今日もお疲れ様です

有澤一華


山岸理子さん、岸本ゆめのさん

ご卒業おめでとうございます。 


山岸理子さんは続・花鳥風月の時、鳥チームと花チームのユニット曲で一緒にリハーサルをした時同じポジションで沢山ご迷惑をおかけしましたが、優しく沢山教えてくださいました!


リハ中ずっとビビりながらパフォーマンスしてる私はそこからすごく落ち着いてできた気がします。


ありがとうございます。


岸本ゆめのさんとはひなフェスの全員曲で沢山絡んでいただいて、ソウルフルな歌声とパワフルなダンスシャイニングな笑顔舞台上からでも圧倒されてました。

ひなフェス終わった後に「沢山絡んじゃってびっくりしちゃったよねごめんね」って言われて私は本当にそれが嬉しかったのにもっとどれほど嬉しかったかを伝えるべきだったと思っています。


すごくすごく嬉しかったです。
ありがとうございます😭




How was your day??


—-


Yamagishi-san and Kishimoto-san



When we rehearsed together for the unit song of “Team Tori” and “Team Flower” during the "Zoku •Kacho Fugetsu" because we were in the same position, she kindly taught me a lot!


I was so scared during the rehearsal, but I think I was able to calm down from there.


Thank you very much.




In Hinafes, Kishimoto-san kindly hugged me on the stage!
Her soulful voice, powerful dance moves, and shining smile overwhelmed me even from the stage.

After the Hina-Fes, she said, "I'm sorry I surprised you on the stage.”

But I was very, very, very happy.


Thank you 😭