今日もお疲れ様です。


有澤一華です。



今日は、モーニング娘。'23 譜久村聖バースデーイベント ~MIZUKINGDOMでキラーン✧~にバイオリンで参加させていただきました。
ありがとうございます。
こんな大切な舞台でこんな素敵な機会をくださった譜久村さん、本当にありがとうございます。。





譜久村さんのファンの皆様、お邪魔させていただきました。ありがとうございます😭






譜久村さんお誕生日おめでとうございます。





私は、譜久村さんの全てが大好きです。



歌い方、ダンス、話し方、所作、全てが「譜久村聖さん」で



その大好きな譜久村聖さんを今日ずっと見ていられることができて私はなんて幸せ者なのかと思いました。



バースデーイベントのリハーサルも本番(後半)も見学させていただきました。



譜久村さんがハロー!プロジェクト、モーニング娘。さんにいた歴史というものを感じられて、一曲一曲に涙が止まりませんでした。



バイオリンを担ぎながら見させていただいたのですが、自分がハロー!プロジェクトに入る前、現場にこのバイオリンを担ぎながら見に行ってたことを思い出しました。


初めて行ったモーニング娘。さんのコンサートで譜久村さんと一番目があった気がして
とても嬉しかったこと、初めて引いたピンナップポスターも譜久村さんだったこと、初めて選んだポスターのサインが譜久村さんだったことたくさんの思い出が蘇りました。
 



行ったコンサートでたくさん目があったこと、話した握手会をモチベーションにバイオリンの練習を頑張ったなーって、



そんな憧れの譜久村さんの素敵なお歌と共に今日バイオリン弾けたなんて孫の代まで自慢します。



本当にありがとうございました。



そして、荒幡さん




荒幡さんのピアノ大好きです!!

緊張してる私を、曲の世界に連れて行って引っ張ってくださりありがとうございました!!!

リハで始まったちょっとのセッション、本番のピアノ少しの連弾、、?も


最高に楽しかったです



そして
空き時間、マシンガントークすみません。。






改めて譜久村さん

お誕生日おめでとうございます!!!




How was your day??

I was able to participate in Fukumura-san’s birthday event with my violin.

Thank you so much, FUKUMURA-San, for giving me such a fantastic opportunity on such a critical stage.



To all of Fukumura-san's fans, Thank you 😭




And…

Happy Birthday, Fukumura-San



I love Fukumura-san’s everything 



The way she sings, the way she dances, the way she talks, the way she acts, everything is “The Fukumura Mizuki-san.”



I thought how lucky I am to be able to watch Fukumura-san’s performance today



I could watch both the rehearsal and the performance of the birthday event.

I could feel her career history in H! P and Morning Musume, and I couldn't stop crying.





I watched the performance carrying the violin. 

I remember going to the concert before I was in H! P.



Even when I’m grandma, I will tell my grandchild, “I was able to play the violin with FUKUMURA-san’s wonderful voice.”



Thank you very much.



And Arahata-san!!


I love your piano!

Thank you for taking me into the world of the song.

The little session that started at the rehearsal and the little piano duet at the performance, I had so much fun!!



Thank you very much



Once again, 

Happy Birthday! Fukumura-san