今日もお疲れ様です。

歴史を感じた一日


有澤一華です。


今日はJuice=Juice FCイベント2023 ~10月10日はJuice=Juiceの日!がありました!

見にきてくださった方々、応援してくださった皆様、いつもありがとうございます😊



1公演目も2公演目も皆さんのおかげでちょー楽しかったです!



今日は私が特別ゲラな日で笑



自分でもびっくりしました!!


メンバーのテンションもめっちゃ高くて、本当に楽しい1日でした!




そして植村さん最後のJuice=Juiceの日っていうことを、2公演目に聞いて初めて実感しました。。


植村さんにもたくさん恩返しできるように頑張ります!


姫様大好きです〜💗💗




How was your day??

History



Today we had the “Juice=Juice FCイベント2023 ~10月10日はJuice=Juiceの日!” event.

Thank you to everyone who came to see and support us!

We had soooo much fun 

Thanks to you guys
We had a lot of fun!!!!!



Oh and hehe

I laughed easily today, so I was laughing all the time during the event


But like 

Today, ALL THE MEMBERS laugh easily



For Uemura-san, she was the last Juice=Juice Day event

I’m so sad

I will return the favor to Uemura-Sam with immense love

I love you, Hime!!!!