今日も皆さんにお疲れ様です!

きしめん食べたよん




有澤一華です



今日は名古屋でライブがありました!

見にきてくださった方々、応援してくださった皆様、いつもありがとうございます😊
 


予想以上に汗かいて、びっくりしました。



ポニーテールしてたんですけど、尻尾の部分だけちょー汗かいて疑問!



どうやって調べたらいいかわからないから、みんな教えて!!



あと、ハロショ名古屋大須店さんにお邪魔させていただきました!!!


お土産にグッズ持っていいよって言われたんですけど、、、









ちゃんと、自腹で!!!!



買いましたよ🫶🫶



何買ったかはまた後日話します笑


久々ハロショちょー楽しかった!!!


ブログ読んでくれて、でらありがちょーん


How was your day?

I ate *Kishimen 

*Nagoya’s noodle 



Today, we had a live concert at Nagoya

Thank you to everyone who came to see and support us!


Umm
I’m so shy to say this, but.

In Today’s concert

I was so sweaty, lmao.


My hairstyle was a pigtail today and 

My hair from the hair tie was so wet, hahaha.

I’m so curious why it can be so wet🤨


Tell me if you know


And also

I get to go to h! p shop in Nagoya before the concert 

I was thrilled

The staff in H! p shop said “You can have anything you want.”

But

I pay from my wallet!!!’

Yeah!!!

I had a lot of fun in the H! p shop, too
Thank you!!