みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


キャンプ行きたいよ〜!!


今日は!!!!!!!!


新しいお店!!



美味しいご飯!!!!!!!!!!



たくさん見つけました!!!!!!!!!!








なんかお腹いっぱいでもサクサク食べられるくらい美味しいご飯ってすごくない??




皆んなは美味しいものを見つけたら誰に1番に食べてもらいたい?




私は家族と友達!



もし私が好きそうなご飯屋さんあったら教えてください!!


(定食and珍しい食べ物が好きです)




早くクリスマスにならないかな

ばいびーの


I want to go camping 🏕️ 




TODAY!


I FOUND NEW “*OISHII RESTRAINT”!!!!

*Delicious

Isn't it amazing that food tastes so good that you can eat it even when you're full


Who do you want to tell if you found very delicious food??


Me?


My family and my friends!


Do you have any good restaurants??

(Well, I like “set meals” and “unusual food.”)



I like listening to “ All I Want for Christmas is You.”


Bye