みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日は

平安神宮 月音夜~京都名月コンサート2023~がありました!!




西田さん、えば、みっぷお帰りなさいです!



きてくださった皆様、応援してくださった皆様ありがとうございます。

今日は言葉にできないほどキラキラした体験ができました。(リハの時客席からビヨーンズさんのパフォーマンスを見させていただいたのですが本当にすごかったです。)


こんな贅沢な経験2度とないと思いました。

そして
小林さんとのバイオリン


ハンガリー舞曲はリハーサルから変更が重なり、
本当は、フルで弾きたかった!


演奏中いつも小林さんに助けて貰ってばかりでした。

私が小林さんに甘えっきりで、


例えば、私が急にリズムが速くなったり遅くなったりしても沢山合わせていただいて、、
本当にありがとうございます。


小林さん大好き!!!!
私のお姉ちゃんみたい!





Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 

Today, we had a live concert at 平安神宮!!

OKAERINASAI Nishida-Sam,Eba and Mipu!

UM I had a sparkling experience.



I thought I would never have such a beautiful experience again.


One episode

Kobayashi-san with my violin 


We performed Hungarian Dance before the “collaborate medley.”


 We had A LOT of changes from the rehearsal


I wanted to play the whole piece !!



Kobayashi-san always helping me out!

Love Kobayashi-san 


For example, when I suddenly played the rhythm faster or slower, she helped me a lot.

Thank you so much.

I love Kobayashi-san !!!!
She is like my big sister!