みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



今日は海老の日



今日もリハーサルがあったよーん

久しぶりにヒールで踊ったから

明日筋肉痛になるかな笑


リハーサル前に段原さんの手作りお料理をいただいて涙が出るほど美味しかったです。

目をまんまるにしてずっと食べてしまいました。
ありがとうございます😭




私、最近写真撮ってなかったので


今日撮りました‼️


 






近況は、、


フルーツ(梨とかりんごとか)にハマってる

あとは

蕎麦



本当にハマったらそれしか食べなくなるから



だめなんだよねーん



今日の大きな独り言

ガチャガチャ

10,000 Hoursが聴きたくなりました。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 


Today is Shrimp day!!

We had a rehearsal today!
 It's been a while since I danced in heels. 

I guess that'll happen tomorrow.
I will definitely be sore afterwards!

Oh! Also!

I haven't taken any pictures of myself lately, so I took some today just because I felt like it.


Recently, I have found myself eating a lot of fruit. (pears, apples, etc.) The other thing I'm into lately is soba noodles! If I'm really addicted to something, I'll literally eat it every day.


Let me speak OUT LOUD
GCHAGACHA

I feel like listening to 10,000 Hours