みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 

今日はイタリア料理の日


今日もリハーサルがありました



私には好きな曲がたくさんあります。



あんまり記憶力のない私なのに


好きな曲は覚えられてて嬉しいなって思います。





今日の大きな独り言
私の脳みそあっぱれ!



20TH CENTURY FLIGHT ~光の彼方へ~が聴きたくなりました。

Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 



Today is Italian Food Day 

We had rehearsal today.



I have a lot of favorite songs.



Even though I have a bad memory, I'm glad I can remember my favorite songs.



Let me speak OUT LOUD

My brain is fantastic!


I feel like listening to 20TH CENTURY FLIGHT ~光の彼方へ~