みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



皆さんの「アルバム一枚、宇宙に持っていくなら?」の回答、めちゃくちゃ楽しんで読みました。



これからも色んなジャンルの音楽を楽しむ中で、皆さんの意見も参考にさせてもらいます。



今日はアメリカでは「Positive Thinking Day, 前向きに考えていこうの日」です。



私は最悪の事態に備えて、深く考えがちで、大切なことではあると思いますが、マイナス思考は良いことを生み出さないですよね。

物事の良い面を見て、ポジティブに進んでいくぞん

カノンが聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
😶
Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I had so much fun to read your music-album-to-bring to space. 

I’ll keep enjoying various genre of music making a note of your answer. 


Today is “Positive Thinking Day,” in the States. 

I tend to overthink and try to prepare for the worst, which is also probably important, but too much negativity does no good. Right? 
I’ll try to see the bright side of the given opportunities.

I feel like listening  to カノン

Let me speak OUT LOUD.

 😶