みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日はHello! Project 25th ANNIVERSARY CONCERT ~ALLFOR ONE & ONE FOR ALLがありました。

本当に書きたいことがたくさんありすぎて、まとまらなすぎです。



本当に感謝と思った公演でした。



全員曲を歌う時1番後ろの場位置だったんですけどハロー!プロジェクトのメンバーさん全員の背中を見ることができる位置にいて、何度もウルウルしてしまいました。


この2日間は間違いなく明日への糧になると思います。



昨日も話していたように、この歴史のある大切な楽曲を大切に歌い継いでいきたいと思いました!

ハロプロ曲ぜーんぶ聞きたくなりました。






今日の大きな独り言
みなさーん、ありがとう!!!!
Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today, we had Hello! Project 25th ANNIVERSARY CONCERT ~ALLFOR ONE & ONE FOR ALL

I have soooooooo many things I want to tell you guys, but first, I need to organize my thoughts.

Throughout the event, I've appreciated many times for what I have. 


I was lucky to be positioned in the very last row on the stage when we all sang together, which gave me a chance to see all the senpai members' backs, and I almost cried. 

These two days definitely connect to the next step.

Like I said yesterday, I will keep trying hard to pass on the H!P spirit and the handed-down songs.  

I feel like listening to all the H!P songs.

Let me speak OUT LOUD.
Everyone!!!! Thank you sooooooo much.