みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日はHello! Project 25th ANNIVERSARY CONCERT
Theme Of Hello!がありました。

エバがコロナのために今回のステージをお休みすることになって

どんなに頑張っていたか楽しみしていたか知っているので

えばの分まで精一杯頑張ろうとステージに向かいました。



見にきてくださった皆様、応援してくださった皆様ありがとうございました!



ハロー!プロジェクト25周年の周年に私も入れるなんてなんてありがたいことなんだと感動しました。





数年前の自分にこそっと教えてあげたいです。


イヤモニから入ってくる音楽達とファンの皆様達の歓声の調和に歴史を感じましたし、何より曲が喜んでいて私も嬉しくなりました❗️


この大切な歴史に恥じないように頑張ります。

プライド・ブライトが聞きたくなりました。






今日の大きな独り言
えば〜〜 いっぱい話したい




Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today we had Hello! Project 25th ANNIVERSARY CONCERT
Theme Of Hello!

Thank you for coming all the way and rooting for us. 

Eba couldn’t make it due to Covid-19 today. 

I knew how much she had been trying and looking forward to it, so I went on the stage, thinking I would give my all also for Eba. 

What a wonderful feeling to be a part of the 25th H!P event.

I’m grateful and touched. 

I wish I could go back to a couple of years ago and secretly tell myself, “You will be in it.”

 Listening to music and your cheers through my in-ear monitors, I felt all the history of H!P.

I’ll keep trying hard to live up to the history. 



I feel like listening to “Pride Bright.”

Let me speak OUT LOUD.
Eba~~~I missed you.