みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 

秘密基地!最高ですよねー。


今日は「クリーナーの日」 

めがねをきれいにしよう!って言う日だそうです。

レンズをきれいにした後の視界って全く違うことないです?


この前アボカドを自分で調理して味付けして食べたんですけど、めっちゃ美味しくて❗️


感動、私天才かも、、!!

とか思った後に

母が作った料理を食べたんですけど、レベチで美味しくて、もっと腕磨きしなきゃなって思いました!






この衣装大好き⭐️

「眼鏡の男の子」が聞きたくなりました。

今日の大きな独り言
Be Happy!!

Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Having a secret base is the best. Right?

Today is “Lens Cleaning DayーLet’s clean the lens of your eyeglasses!”

The view we can see after wiping the lens is different. Don’t you think?

————————————
I ate an avocado with some seasoning I fixed, and it was impressively good.

I even thought I might be talented.

But soon, my mom made me realize I still had a long way to go to be the best cook. 

The dishes she made were on another level.

I love this costume. 

I feel like listening to 眼鏡の男の子.

Let me speak OUT LOUD.
Be Happy!!