みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 

今日はフレディ•マーキュリーさんのお誕生日です。

フレディさんは卓球が得意だったんですって。

Juice=Juiceのメンバーと卓球したら楽しいだろうなー。

ーーーーーーーーーー

今日、家の壁にてんとう虫さん!




飛んできて私の服にくっついてきました




可愛い

嬉しい

みんなにもこの幸せな瞬間おっそわけしたかったなー。

「てんとう虫のサンバ」が聞きたくなりました。

Let me speak OUT LOUD.
忍者めし濃い梅かつお(93%アップ)



Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

Today is Freddie Mercury’s birthday.

I’ve read somewhere that he was good at playing ping-pong. 

It must be fun to play ping-pong with the members. 

—————————

Today, I found a ladybug with a heart-shaped dot on the wall in my room. It flew over me and sat on my arm.

It was so cute.

I felt so happy. 

I wanted to share this happy moment with you guys!!

I feel like listening to “てんとう虫のサンバ“.

Let me speak OUT LOUD.
忍者めし濃い梅かつお(93%アップ)
Ninja-meshi Japanese plum flavor rich taste gummie.