みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 

今日は「くし(櫛)の日」です。



ブラシは使うけど、櫛って使わないな

今日はボイトレがありました。

先生のアドバイスはいつも的確で頭にスッと入ってきます。

帰る時雨が降っていたので傘を貸して頂きました。ありがとうございます。


アンプラグドバージョンの「The Rain Song」が聞きたくなりました。





今日の大きな独り言
そうです。折りたたみ傘をちゃんとカバンに入れておくと言ったのは、私です。。。反省😅

Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.


Today is "Comb Day."


I use hair brushes but not a comb.


I had a voice training session today. 

The teacher's spot-on advice always totally makes sense, and my brain absorbs it immediately. 

It was raining after the session, so she was kind enough to lend me an umbrella. 


I feel like listening to the unplugged version of "The Rain Song" by Led Zeppelin.

Let me speak OUT LOUD.
I know! It was me that have been saying I would always keep a foldable umbrella in my bag…. I'll try😅