みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日は「おおきにの日」です。



大阪出身ですけど、、ブログの中以外、なかなか日常会話で
おおきに!って言わない気がします!



今日使ってみようかな、
もう遅いか!笑



みなさんいつもおおきにですよ💗💗



今日はリハがありました!

めっちゃ興奮しました!

ビートルズの「マジカルミステリーツアー」が聞きたくなりました。




今日の大きな独り言
何に興奮したかって?
Hi there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is “Ookini (Thank you in Kansai dialect) Day.” 

Even though I’m from Osaka, I seldom use it in everyday life unless it is in my blog entries. 

Should I use it today?

It’s too late. lol

I always feel “Ookini” to you guys!!!

————————————
I had a rehearsal today again. 

Man, I got soooo excited!! 

I feel like listening to “Magical Mystery Tour” by The Beatles

Let me speak OUT LOUD.
What excited me? You might wonder….