みなさん、こんにちは⚡️
今日も一日お疲れ様でした🌝
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます😭


即席ラーメンも地方で特色があって興味深いですね‼️



具もいろいろ試せそう



ってできるかどうかわからんけど👍



今日は東海市芸術劇場でコンサートがありました。


来てくださった皆さん、応援してくださった皆さんありがとうございました!


楽しかったです!

楽しくて、コン・フォーコって感じでした。





If I Ain’t Got Youが聞きたくなりました。



今日の大きな独り言
明日は東京だよー。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

It is interesting to know each region has original local flavor of instant noodle.

We can also try various topping!! Right? Like I can cook, huh? 😆 

Today we had a live concert at Tokai City Art Theatre.

Thank you for coming all the way and rooting for us. 
I had so much fun and it was like “con fuoco.”

I feel like listening to “If I Ain’t Got You.”

Let me speak OUT LOUD. 
See you Tomorrow in Tokyo!!